مشاوره عروسی
باغ تالار بنانیه یکی از مجموعه های شناخته شده است که با فضای وسیع، امکانات کامل و مدیریت حرفه ای، شرایط مناسبی برای برگزاری انواع مراسم از جمله عروسی، عقد، نامزدی، جشن های خانوادگی و تولد فراهم کرده است. این مجموعه با ترکیب فضای باغ و سالن های سرپوشیده، امکان برگزاری مراسم در تمام فصول سال را فراهم می کند. حضور پرسنل حرفه ای و آموزش دیده باعث شده برگزاری مراسم با نظم و هماهنگی کامل انجام شود.
باغ تالار دارای دو سالن با ظرفیت 250 نفر و ظرفیت کل 500 نفر است. همچنین مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت حدود 200 خودرو است، که دسترسی آسان و بدون دغدغه را برای مهمانان فراهم می کند.
سالن های مجموعه با سبک کلاسیک با دید باز و بدون ستون طراحی شده اند. ارتفاع سقف سالن ها حدود 7 متر است که امکان استفاده از کرین برای فیلمبرداری حرفه ای را فراهم می کند.
سالن ها با انواع میزهای 6 تا 8 نفره چیدمان شده و امکان تغییر چیدمان بر اساس نوع مراسم وجود دارد. گل آرایی و شمع آرایی ویژه برای جایگاه عروس و داماد و میز مهمانان طبق سلیقه میزبان قابل اجرا است.
مجموعه دارای اتاق عقد مجزا با ظرفیت 50 نفر در سالن اصلی است. در فصول گرم سال نیز امکان برگزاری مراسم عقد در فضای باز فراهم می باشد.
باغ تالار بنانیه دارای فضای سبز گسترده است که محیطی دلنشین برای برگزاری بخش هایی از مراسم ایجاد می کند. ورودی مجموعه به صورت اختصاصی با گل آرایی و ریسه نوری دیزاین شده است. وجود سفره خانه و رستوران سنتی از دیگر امکانات این باغ تالار می باشد.
در فضای باغ، لوکیشن های متنوعی برای عکاسی و فیلمبرداری در نظر گرفته شده است. همچنین امکان اجرای متنوع مراسم استقبال از مهمانان در فضای باز باغ فراهم است.
این مجموعه از نظر امکانات دیجیتال نیز در سطح مناسبی قرار دارد. سالن دارای سیستم صوت مجزا و دیجی است. استیج رقص استاندارد با کف LED، نورپردازی حرفه ای و آتش بازی از دیگر امکانات قابل ارائه در مراسم ها می باشد. دستگاه حباب ساز و مه سرد از جمله تجهیزاتی هستند که جذابیت مراسم را دو چندان می کنند.
باغ تالار تشریفاتی بنانیه دارای رستوران سنتی است. مجموعه به ژنراتور برق اضطراری مجهز است تا در صورت قطع برق، اجرای مراسم بدون مشکل ادامه پیدا کند. سیستم سرمایش اسپلیت و گرمایش انرژی فن، شرایط دمایی مناسبی در تمام فصول سال ایجاد می کند.
باغ تالار عروسی بنانیه با داشتن سالن های متنوع، فضای باغ زیبا، امکانات کامل، گزینه ای ایده آل برای برگزاری مراسم مختلف است. این مجموعه در انتهای اتوبان ارتش قرار دارد که دسترسی مناسبی برای مهمانان دارد

وای چه عروسی عالیی بود موزیک فوق العاده بود تشکر از کارکنان
اقا واقعا مرسی از تعهدتون بابت خدمات انجام شده ممنون از مدیریت محترم جناب اقای گودرزی
خواستم به نوبه خودم از کادر با اخلاق این مجموعه تشکر کنم مرسی با بت گروه موزیک خاص وفوق العاده مهمان مراسم 18ابان 97
مرسی بابت سرویس دهی فوق العاده
مرسی بابت کیفیت غذای خوب وپارکینگ بزرگ وسرویس دهی پرسنل با اخلاق
واقعا زیباست ولی حیف که ۶۵۰نفر مهان دارم اینجا ظرفیت ۵۰۰نفر را داره ببینم میتونم تعداد مهما نان را کم کرد که این باغ تالار مناسب ولاکچری را بگیرم
سلام وشادباش خدمت تمام عروس ودامادهای عزیز من مراسم عروسیم تو این مجموعه بود واقعا عالی بود از هر نظر به ویژه دیزاین میز شام وکیفیت غذای فوق العاده
سلام
من مراسم عقدم شهريور ماه بود خيلي همه چيز عالي بود از كيفيت غذا گرفته تا ديزاين سفره عقد شيكشون خواستم تشكر بكنم از مديريت خوب تالار
منم امروز برای دیماه قرارداد بستم از نظر فضا وقیمت نسبت به جاهایی که دیده بودم فوقالعاده بود مرسی از
بر خورد مدیریت محترم
عروس دامادها ی عزیز من قبلا گفتم مراسمم هر چی بشه میام میگم واقعا خیلی عالی بود ومهم تر از همه فضایی محیط رمانتیک عالی بود غذا فوق العاده موزیک بی نظیر سرویس دهی عالی تنها دلخوری کوچک من این بود تو سفره خانه قلیان سرو نمی شد (چای. تنقلات) بود البته من موقه قرارداد نپرسیده بودم شاید درستش همین باشه مرسی از همه.. خانواده خسروی مراسم شهریور 97
عالیه واقعا هم دیجیخیلی عالی بود وهم فضایی پارکینگش بزرگ بود در کل تالارخیلی خوبیه مرسی از همه کارکنان با اخلاق این تالار
بسیار زیبا وعالی مرسی از سلیقه خوبتون مهمان مراسم ۵.۶.۹۷
دوستان حتما باقالی پلو باگوشت این تالار راسفارش بدیدبسیار لذیذوخوشمزه
با عرض سلام خدمت دوستانی که دنبال یه تالار شیک باغذای خوب برای عروسی هستن من مراسمم تو این تالار بود انصافا همه چی فوق العاده بود .مرسی ازاقا گودرزی
سلام خدمت عروس ودامادهای که با این تالار قرارداد بستن من برای اذرماه قبلا قرارداد بسته بودم امشب دومین مراسم این مجموعه بود من برای بازدید وتست غذا رفتم واقعا همه چی همینطور که موقه قرارداد گفته بودن عالی بود علل الخصوص کیفیت غذا ....تشکر از مدیریت
سلام لطفا درمورد غذای این باغ تالار هم نظربدید کسایی که مراسم داشتن چون ما قرارداد بستیم بدون تست غذا
سلام من دیشب اولین مراسم این تالار مراسمم را برگزار کردم واقعا همه چی عالی بود تمام نگرانی های که داشتم بابت اینکه نکنه آماده نشه برطرف شد مرسی از مدیریت این مجموعه بابت غذا وسرویس دهی فوق العاده
سلام دوست عزیز ما مراسم تو تالارهای دیگه اقای عربگری داشتیم کیفیت عالی بود اگه مثل اونجا باشه عالیه
دوستان لطفا کسایی ک مراسمشونو از 22 مرداد دراین باغ تالار برگزارمیکنن بیان بعداز مراسم خوبی ها و بدیاشو بگن چون تالار تاسیس هستش نیازمند نظراتتون برای بستن قراردادهستیم
با سلام منم عروسی ام شهریور و از حسن برخورد مدیریت تالار ممنونم .
فقط دوست دارم قشنگ ترین شب زندگی ام تو این تالار به بهترین وجه انجام بشه با مساعدت مدیریت محترم تالار بنانیه