بستن

باغ تالار ورسای

تالار پذیرایی قصر وصال
تالار هتل بزرگ ارم
تالار مجلل اوپال
تالار پردیس شهرری
باغ تالار مروارید- چیتگر
باغ تالار رومنس
باغ تالار عمارت یاسین
باغ تالار مجنون
تالار پارسیس
تالار حیات
مشاوره عروسی

تالار پذیرایی گیشا

   2 از 5 (1 نفر)

توضیحات تالار پذیرایی گیشا

تالار پذیرایی و عروسی گیشا دارای ظرفیت 350 نفر می باشد.



تالار بسته است .

گیج شدید بین این همه تالار؟ شماره‌تان را بدهید، ما بهترین گزینه‌ها را برایتان پیدا می‌کنیم.

ارتباط با تالار پذیرایی گیشا

نام تالار:گیشا
نام مدیرمحمدی تهرانی
تلفن:88286537 ,88268090
آدرس: کوی نصر (گیشا)، بین خیابان پانزدهم و هفدهم
دسترسی:
ظرفیت تالار: 150 نفر تا 350 نفر

امکانات تالار پذیرایی گیشا

ظرفیت تالار: 150 نفر تا 350 نفراتاق عقد داخل سالنسفره عقدگل آراییشستشوی میوهشمع آراییمشعل آراییورودی ایام هفته: نداردورودی آخر هفته: داردورودی اعیاد: داردپارکینگ: نداردظرفیت اتاق عقد: ندارد
سایر امکانات:
تالار تشریفاتی الیزه
تالار پذیرایی مجلل کیان
مجتمع تشریفاتی سناتور
تالار تشریفاتی مینورام
تالار پذیرایی قصر عقیق
تالار پذیرایی تشریفاتی عرفان (رویا پارس سابق)
رزرو
تالار اسپینا
باغ تالار سیب (تهرانپارس)
محل تبلیغ
تالار مجلل پارسیس
تالار تشریفاتی پردیس شهرری
تالار پذیرایی مجلل اوپال
تالار پذیرایی حیات
تالار مجلل ایساتیس پالاس
هتل شایان
تشریفات استانبول و آنتالیا (سلارام)
تالار عروسی رویال پالاس
تالار هتل پرشین پلازا
تالار تشریفاتی رزنتال
تالار پذیرایی تشریفات گوهری
تالار پذیرایی زمرد (تجریش)
تالار تشریفاتی قصر عقیق
باغ تالار تشریفاتی آریل
باغ تالار چوبی
تالار پذیرایی قصر وصال
تالار پذیرایی پلاتین
تالار پذیرایی عمارت یوتاب
هتل بزرگ ارم
فرمالیته استانبول
محل تبلیغ
تالار پذیرایی میلاد (بخارایی شمالی)
باغ تالار کلاسیک
باغ عمارت ژاکلین گرمدره
مهرماندگار
تالار تشریفاتی مایا
باغ تالار باران شهریار
باغ تالار عمارت آمیتیس شهریار
تالار پذیرایی سهیل
باغ تالار کوروش کبیر
ارسال نظر جدید

نظرات تالار پذیرایی گیشا

من قبل عید یه مراسم حنابندون اینجا دعوت بودم آدرس سر راستی داره ولی جای پارک اصلا پیدا نمیشه سالن زیرزمینه ولی تهویه خوبی داره خود ساختمون به نظر قدیمی بود ولی وسایل نو و جدید و مدرن بودن رختکن خیلی خیلی کوچولو طوری که خیلی از مهمونا نخواستن ازش استفاده کنن و لباساشونو همون کار خودشون گذاشتن سالن تمیز بود میز صندلیا نو و سالم بود برخورد کارکنان خوب بود جایگاه عروس و داماد خیلی معمولی بود ولی بهترین نکته غذاشون بود بینهایت عالی بود غذا کوبیده و جوجه بود به همراه دو جور سالاد و ژله من به عمرم همچین کبابی نخورده بودم هر چی از کیفیت غذا بگم کم گفتم فوق العاده بی نظیر بود هنوز که هنوزه همه ازش تعریف میکنن به نظرم سالن کوچیکه و برای مراسم کوچیک مثل نامزی و حنابندون مناسبه

میهمان

سلام.لطفا تصاویری از فضای سالن هم بذارید

کوثر
پشتیبانی
نام و نام خانوادگی را وارد کنید.
شماره معتبر نیست.